Reparation af din mobil
Har du en mobil, tablet eller dongle m.m., som er købt hos LINDSmobil, hvor der er fejl på, så kontakt kundeservice på tlf. 30 80 88 83 eller e-mail: support@lindsmobil.dk og de vil hjælpe dig med at få den til reparation.
Din enhed skal sendes forsvarligt til:
LINDSmobil
Jomfruløkken 2
8930 Randers NØ
Mrk.: Reparation
Når du sender din enhed ind til reparation, så skal du vedlægge en kopi af din faktura (som er dit garantibevis), en kort fejlbeskrivelse samt et navn og adresse og gerne et telefonnummer eller en mailadresse vi kan kontakte dig på.
Simkortet skal ikke med sendes.
Du skal være opmærksom på, at hvis din telefon er sendt til reparation og garantien bortfalder, f.eks. pga. fugtskade, så koster det 300 kr. incl. moms i servicegebyr, få at telefonen returneret uden reparation. Telefonen sendes retur pr. efterkrav.
Du skal være opmærksom på, at telefonens software altid opdateres. En opdatering af software vil resultere i, at du mister alle indtastede data, samt alle downloadede data. Du bør derfor lave en backup kopi af dine data, inden du sender den.